lut 16 2004

O falach szkolnych


Komentarze: 12

Szkola jest miejscem gdzie spedzamy znaczna czesc naszego zycia-czy nie moglibysmy sprawic aby tez czas mijal w przyjaznej atmosferze? Moze ktos zauwazyl ale strasi maja zwyczaj dokuczac lub upokarzac mlodszych w szkolach choc podobno ten podzial zanika...Ja jestem przeciwnikiem nawet "drobnego kocenia" bo mlodzierz nie zna grani ni umiaru. Jak tego byloby malo to i nauczyciele tez lubia od czasu do czasu powyzywac sie na uczniu-nie chodzi nawet o "uwzięcie się" ale i o wyzwiska! Taka osoba stale gnebiona moze popasc w rozne choroby psychiczne. Potem kazdy sie dziwi skad tyle samobojstw? To wlasnie szkola jest jednym z czynnikow wplywajacych na to. Nauczyciele,dyrektorzy,uczniowie (studenci) zapytani o fale szkolne odpowiadaja : "W naszej szkole? Raczysz zartowac! Nasza szkola jest w zupelnosci normalna,nas to niedotyczy. Inne szkoly moze ale na pewno nie u nas!" W takim wypadku trzeba by zapytac chyba poszkodowanych lecz pewnie i oni bali by sie odpowiadac. Modne ostatnio stalo sie chyba upokarzanie nauczycieli-penie wiecie o czym mowie,ale to tez sa ludzie i szacunek im sie nalezy! A moze w waszych szkolach dzieje sie cos takiego? Zaradzacie temu? Zachecam do udzialu w dyskusji.

             

                  

tom... : :
22 lutego 2004, 17:37
Nie tylko ty :D
00
mała_olsztyn
22 lutego 2004, 16:59
ja tam żyje feriami :P
00
22 lutego 2004, 09:35
taaak z tym tematem nasuwaja mi sie dwaj nauczyciele:ten z mojego miasta(czyli z trotunia) i ostatnio chyba nauczycielka niepameitam skad:P ja nie wiem kto takiepsychole wychowal; no przeciez zakaldanie kosza na smieci na leb to nie jest normalne, nie? nauczyciele s tylko ludzmi i nie trzeba od razu takich rzeczy robic! no ale nie rdza sobie z mlodzieza, to oznacza, ze nie przygotowano ich nalezycie do tego zawodu.. ciezka sprawa....
00
ZeZaRtA
21 lutego 2004, 01:07
wIeSz ŻyCiE Ma DzIwNe PoCzUcIe HuMoRu..... EhHh TeRaZ To TrZeBa MieĆ MoCną PsYcHe...żEbY PrZeTrWać W TaKiM StrEsIe.:-x
00
nie_taka_zla
20 lutego 2004, 15:55
Moja szkola jest zaprzeczeniem tego wszystkiego.Nie jest idealna,wystepuja jakies pojedyncze przypadki niecheci ze strony starszych,ale z konkretnego powodu,glupiego ale zawsz jakiegos,Tak po za tym to kazdy zyje wlasnym zyciem,i neie ma czasu na ponizenie czy kpine na innych.Szanuja sie.Moze nie w 100% ale zawsze to cos.
00
19 lutego 2004, 03:12
boze u nas to gorzej.....z tymi nauczycielami serio tutaj bija ich eh lepiej nie gadac co sie dzieje w amerykanskich szkolach do nauczcieli, a mis ie naprawde zdaje ze to przez ameryknazjcye tak sie zle dzieje, ojoj tomie jestem chora kurcze i jakos mam pomylsa na note ale niechce mi sie lenie sie a ty czemu nie piszesz nowa kochany :P papa pozdrawiam buzka puch :*
00
18 lutego 2004, 10:08
Co myslicie o tym ponizenieu nauczycila z Torunia? Albo to co ostatnio nauczycielke z Jarosławia ponizono? Czy ci ludzie zaslugiwali na takie cos? Wyobrazcie ze im teraz jest wstyd sie pokazac-moze nawet utraca prace skoro ni radza sobie z mlodzerza.
00
17 lutego 2004, 22:43
No dokładnie... szkoła = stres = agresja= A potem narzekają na młodzież............ Szkoła teraz to dżungla... wygrywa najsilniejszy...... I właśnie szkoła powinna uczyć........ a nie zniszczyć człowieka........
00
17 lutego 2004, 21:26
ja się wole nie wypowiadać, w stosunku do ludzi jestem agresywna :/ (ale nie znęcam się nad innymi!) zostawiam ten temat ludzią spokojnego usposobienia :)
00
sympatyczna
17 lutego 2004, 14:42
Przemoc rodzi przemoc...A jeśli już spotyka się ją u coraz młodszych dzieci,to ......straszne.W jakim świecie przyjdzie nam żyć,za 5,10 lat...
00
17 lutego 2004, 10:07
jestem w pierwszej klasie lo,ale z zadnymstrasznym i szkodliwym dla mnie koceniem się nie zetknęłam.zależy to od poziomu szkoły i uczniów. trzymaj się :)
00
17 lutego 2004, 03:06
powiem ci tomie ze u nas nie koca tak....no czasami zartobliwie w liceum smiejemy sie z pierwszoklasistow ale oni tez sie z siebie smieje :D u nas jest problem w takim calu ze geje czy ktos kto inaczek sie ubiera w niektorych stanach co jest duzo jednej rasy, napewno slyszalas o COLUMBINE czy cos takiego to jest straszne u nas ze strzelaja dzieci na siebie ale powiem co ze najwiekszy problem w naszych szkolach, nie mowi o tepych ludziach czy w ogule caly system edukacjny amerykanski jest do bani ale to ze ludzie strzasznie plotuje i trzymaj sie steorotyphow ze o ona jest "chirleaderka" to ona daje glowy kazdemu czy kujon co tylko siedzi nic nie umie, no to co widzisz w telewizji akurat jest prawda prawie ale nie do konca ale akurat jak widzisz liceum...no wiem masz pytanie to sie pytaj tomie, alez jestes slodziutki dziekuje ci za mile slowka i za fajne niespodzianki na blogu bardzo mnie ciesza....papapa buzka....pozdrawiam cieplutko puszek puchowy :* :* :*
00

Dodaj komentarz

Drogi uĚźytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.